they knew better


Datum: 2008-07-01 Tid: 11:19:05

tjena.
nu sitter jag hos linda och hon är uppe på sitt rum och fixar sig, jag ska väl göra samma sak om en stund.
idag bär det av till västerås med linda, frida och josefin. får se vad vi hittar på där. blev inge uppsala för vår del med tanke på att det är mycket dyrare och jag har inte så mycket pengar kvar den här månaden.

igårkväll mötte jag upp linda, frida, josefin, viktor, markan osv, var en stund hos markan innan vi tog bussen hem till linda vid 5 över 10. eftersom det hade regnat så kryllade det av sniglar i hummelsta, kanske inte det mysigaste precis. usch.
fast det är väl ungefär vad hummelsta består av om jag ska vara ärlig.. sniglar och a-brunnar typ. sen bor det ca 5 personer där också. ändå är jag så dum så jag åker dit en hel del, men hade det inte vart för folket så. :)

nu ska jag göra linda sällskap där uppe och fixa mig lite, äntligen fint väder ute btw. hoppas det förblir så här också. jag är sjukt trött på allt regn osv. och jag lär väl inte vara ensam antar jag?

hare bra, för det ska ja
puss:*
Kommentarer
Postat av: elin

sv: nej haha ja tror jag vet :D

2008-07-02 @ 14:48:46
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback