can you handle it?


Datum: 2008-07-05 Tid: 11:16:31

godmorgon. eller ja, för mig är det ju godmiddag. vaknade runt 4 imorse, när någon ringde mig (men hade inget att säga). var inte det minsta trött även fast jag bara sovit 3 timmar så jag satte igång att städa mitt rum. när det var klart hoppade jag in i duschen. (jag måste kolla upp om jag har nåt fel någonstans, jag vet).
nyduschad och så gick jag och la mig i sängen, tog inte lång tid innan jag somnade igen. har typ vaknat och somnat om hela morgonen tills mamma drog vid 10.
måste erkänna att jag är sliten efter gårdagen, men hade jävligt kul. så är redo för nya äventyr tonight tjejer. PM igen då.

gårdagen:  vi kom till västerås runt 17. gick upp på stan och fixade lite grejer, köpte jordgubbar osv. sen bar det av till lögarängen där vi hittade en plats i gräset. satt där och snackade och hade det mysigt. där träffade vi också på raggarn och hans gäng, sköna typer det.
efter lite motgångar där på gräset (att jag satt mig i jordgubbar och ketchup bland annat, gg) hittade vi en annan plats lite enskilt. där satt vi nån timme och lyckades träffa på tysken som jag inte minns namnet på. haha, åh, rolig människa det där. till slut bestämde vi oss för att åter flytta ifrån vårt ställe, efter några klädbyten osv. så vi började gå mot stan. träffade på stekarna som vi snackade ett tag med. tog sällskap med dom en bit på vägen tills dom tog nästa taxi till linköping. vi däremot fortsatte upp mot stan tills vi kom till parken där i v-ås. stannade och hälsade på ett gäng med killar och jag och jossy stannade kvar hos dom, medans frida och linette fortsatte för att möta nils. kan var de skönaste grabbsen faktiskt. eller fanns ju ett undantag. elakingen, frida du vet tydligen vad jag pratar om. blev nån bild med dom också, men inte på vår kamera dock. vet inte hur länge vi satt med grabbarna från köping och skåne, men det var tills bussen gick iaf. så vid 10 traskade jag och linette iväg till bussen, jag tror aldrig jag har vart med om en segare buss faktiskt.  men när vi väl var framme i hummelsta hoppade narek och hans vän från videobutiken på, så satt och pratade med dom en stund.
gick och la mig på en gång när jag kom hem, fast somnade inte förrän vid 1-tiden dock.

som det ser ut nu så blir det powermeet ikväll också. fast blir väl till ca 10 ikväll med, finns ingen ork alls till att stanna längre än så. hoppas på en lika trevlig kväll som igår, det blir nog svårt, men det ska vi nog lyckas leva upp till!

hare bra, för det ska ja!
puss :*
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback