"tre svennar på en cykel"


Datum: 2008-07-09 Tid: 01:22:18



Ni får ursäkta avbrottet på bloggen under dagen. men hade verkligen ingen ork alls till att skriva.

Idag har jag bara chillat hela dagen, tills Linda kom vid 16-tiden. Vi gjorde tacos osv, sen kom Jossan och gjorde oss sällskap i tid till Allsång på skansen. Kan ha varit det sötaste gubbarna som var med, ojojoj säger jag bara. haha. Vi drog ut en sväng runt 9 och mötte Frida och Linette, kom hem någon timme senare. Trevligt.

Nu ska jag och Linda ta och kolla om det är något bra på tv, med popcorn-skålen i högsta hugg. Imorgon får vi se om jag ska grilla med tjejerna, annars blir det filmkväll hos feda. Hur som helst blir det nog trevligt.

J.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback