Söndag 21 juli


Datum: 2008-07-21 Tid: 00:37:24

Yo.
Kvällen igår var nice. Jag och syrran gick en sväng med hundarna som hon var hundvakt åt, innan vi gick hem till henne och såg film. Somnade vid halv 5, om jag inte minns fel.

Idag har jag hunnit med att träffa Linda ett tag, ungen drar ju till småland imorn, så det behövdes. Fick tillbaka min jacka och mina jeans också, as bra. Linda hann knappt mer än åka innan jag bestämde mig för att gå ut och möta Jossy och Frida en stund. Vi satt och häcka i klosterparken som alltid och efter en stund kom Linette och gjorde oss sällskap. Mysigt. Vid halv 9 kom bror min och hämtade upp mig, sen bar det av till västerås. Vi åt mat, handlade lite, släppte av brorsan och sen åkte vi hem. Har inte gjort så mycket mer idag, mest chillat, som vanligt. Skönt det ju.

Nu är det bestämt att Elin följer med upp till norr vecka 32. Någonting säger mig att det kommer bli lite av sommarens höjdpunkt faktiskt, en av höjdpunkterna iallafall. 

Känns som att det här inlägget vart riktigt dåligt skrivet, men orken till att skriva om, den finns inte, så ni får stå ut. Har absolut ingen lust till att skriva idag egentligen, men, försökte så gott jag kunde iallafall.

J. 
Kommentarer
Postat av: elin

klart de kmr bli en höjdpunkt, de är ju dig och mig vi snackar om va.. :P <3

2008-07-23 @ 00:30:03
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback