Fasination


Datum: 2008-07-28 Tid: 00:48:02

         


ÄNTLIGEN ÄR DEN RIKTIGA SOMMAREN HÄR, PUSS PÅ DET!

Tidigt igår satt jag och Elin i bilen på väg till Stockholm, Grönan och Sommarkrysset! Dagens spenderades mest framför scenen då vi såg på repetitionerna. Blev en hel del grymma bilder, eftersom jag och Elin hade platserna längst fram, dock bara på repetitionerna, men ändå nice! Det var seriöst DÖVARMT igår, så drack en hel del vatten (även fast jag borde druckit mer), och satt halvdöd under elins paraply och kämpade för att inte svimma eller något liknande.
Åkte inte så jätte mycket, men det blev såklart en del. Vi var ju tvugna att utnyttja åkbanden. Den näst största händelsen igår var nog att jag åkte fritt-fall, och ja, jag är j**ligt stolt! Jag har sagt enda sen jag blev nog lång att jag ska åka fritt-fall, men sen när det väl har vart dags har jag av någon anledning ändrat mig i kön dit. Igår däremot fanns det ingen tid att tänka, ingen tid att ändra sig. Vi var på väg förbi fritt-fall när elin tar mig i handen, drar med mig och säger, nu ska vi åka fritt-fall. Jag svarar såklart emot men följer ändå med. Helt plötsligt sitter jag där, 80 meter över marken och får till svar på min fråga om vi är uppe att vi snart är nere. Tror inte jag varit så rädd på riktigt länge om jag ska vara ärlig. Stunden innan själva fallet kändes som en evighet, jag trodde seriöst att jag skulle dö! Inte helt oväntat skrek och blundade jag hela vägen ner. Och mina händer skakade i minst 5 minuter efter, sjukt. Fast jag ångrar faktiskt inte att jag åkte, nu har jag ju någonting att skryta om. Höhö.
Hann inte mer så mycket mer innan genrepetitionen. Neverstore var enligt mig kvällens höjdpunkt. Sångaren Jacob är sjukt snygg! Kanske snyggaste på länge om jag ska vara ärlig! Dessutom sjunger han och spelar gitarr som en gud. Låten Waiting som de framförde är en favorit sen den kom och jag rös i hela kroppen när de spelade. Klockrent!
Behöver jag ens nämna vilka Elin's favoriter var? Jag erkänner att E.M.D faktiskt var riktigt bra igår, och ja, grabbarna i bandet är faktiskt riktigt snygga de också, men jag lämnar dom (speciellt Danny) till Elin, det är bäst så. ;)
Under själva direktsändningen lämnade vi våra platser och gick och ställde oss vid fritt-fall för att Elin skulle försöka få autograf och kram av Danny, dock utan någon lycka.
Vi hann väl inte med så mycket mer under dagen och kvällen. Klockren dag i alla fall, som vanligt med Elin, och det tackar jag för. Var hemma vid tolv-tiden och somnade så fort jag la mig i sängen.

         

Idag tog jag, Elin, hennes mor och far deras båt till Strängnäs för att luncha. På vägen dit och hem solade vi. Det var sjukt härligt, även fast några moln kom och störde oss på vägen hem. De jävlarna :( Blev lite brun tror jag, men fortfarande inte nog brun, så det närmaste dagarna blir det solning på hög nivå. Lätt!



J.
Kommentarer
Postat av: Elin

åh underbar dag, som alltid me oss :D de var extremt kul.. förutom att ja blev lite sur där på slutet haha, dock inte på dig utan på snyggingen som börjar på d och slutar på anny ! haha. Snyggaste närbilden asså XD (L)

2008-07-28 @ 20:27:57
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback