newport harbor


Datum: 2008-07-17 Tid: 14:20:57



Jag hade tänkt att tipsa om ett program som jag fastnat för. Jag såg det första gången igår men när jag väl börjat titta på ett avsnitt var jag bara tvungen att kolla på de 7 andra som ligger uppe på Mtv's hemsida. 

"Newport Harbor handlar om ett kompisgäng som går på highschool. Pengar, kärlek och intriger präglar deras liv i soliga Kalifornien. Det är den tiden på året då highschool-eleverna börjar bli redo att ta examen och de har redan planerat för en rolig och solig sommar."

Om du gillar laguna beach och the hills så är det här ett program för dig. Det går på MTV varje lördag klcokan 17.30, och repriser går fredagar 17.30. Om man skulle missa på både lördag och fredag så går det att kolla på Mtv's hemsida också.

källa: mtv.se
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback