när du står ensam kvar på tå..


Datum: 2008-07-04 Tid: 15:42:23

.. och ytan inte går att nå. när du träffat botten, kom ihåg mig då.
(riktigt fin låt!)


dagarna går så snabbt nu för tiden. känns som att jag nyss vaknade, och har inte hunnit med mer idag än att äta frukost på drott med mamma och syster. visst att jag vaknade runt halv 1, så jag får iförsej skylla mig själv.
men jag har bestämt mig att jag ska försöka vakna lite tidigare på dagarna nu. istället för att sova bort hela sommaren. wish me luck. det lär behövas!

just nu sitter jag och väntar på att linette ska komma hit. vi ska väl fixa oss lite, sen tar vi tåget till västerås. där ska vi titta på powermeet och umgås med tjejerna. med en varm sommardag och bästa sällskapet kan det nog inte bli så mycket bättre. natten spenderas hemma hos linda. så kommer hem imorn förmiddag. :)
tills dess får ni klara er utan mig.



hare bra, för det ska ja!
puss :*
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback