life is a rollercoaster


Datum: 2008-07-18 Tid: 22:05:37



Den här dagen har verkligen gått upp och ner hela tiden. Ena stunden har jag vart hur glad som helst, sen stunden efter har jag blivit helt borta i huvet. Saker som igår var det finaste jag hade, är jag rädd för att jag nu förlorat, eller nära på iaf. Jag ångrar dock inget av det jag sa och står fast vid vad jag tycker, nu är det upp till dig, du vet vem du är.

Nu sitter jag här, med musiken som ekar i huvudet medan jag försöker komma fram till någonting bra att skriva om. Jag är egentligen för trött för att tänka just nu, men jag gör så gott jag kan. Känns som att mitt huvud snart ska sprängas, och det känns som att någon har hängt ett ton bly på mina ögonlock, för jag kan knappt hålla dom uppe. Ändå är jag inte så trött att jag vill sova, jag skulle ärligt talat aldrig kunna sova just nu.

Jag saknar det förflutna så mycket att det gör ont. För ca två år sen, då var jag världens lyckligaste, jag hade allt. Jag säger inte att jag inte varit lycklig de senaste åren, för det har jag, verkligen. Men saker var mycket lättare då, problem som finns idag, visste jag inte ens att de kunde uppstå. Jag är en helt annan människa nu också, jag har verkligen förändrats sen dess, både på gott och ont. Det mesta gott tror jag. Jag är mer säkrare nu ändå, på vem jag är, på vart jag har folk och framförallt på vilka man kan lita på. Under de här två åren har personer som jag verkligen älskar och gör allt för kommit in i mitt liv. Men jag har även tappat kontakten med några av mina närmaste vänner, inte på grund av bråk eller något, utan vi har helt enkelt växt ifrån varandra. Fast en del bråk har de också varit, jag menar vi är ju inte mer än människor herregud. Jag vet faktiskt inte vart jag vill komma med allt det här, som jag nyss skrivit. För tänker jag efter så finns det inget poäng i det hela. Det var bara skönt att få ut det.

Nu ska jag inte låta er höra på mitt klagande, eller läsa mitt klagande kanske jag ska säga, uhm, skriva..
Hur som helst så ikväll blir det bara chill här hemma. Mamma har köpt godis, vindruvor och loka åt mig, så ska se om det är något bra på tv, sen tjocka lite. Ska faktiskt bli riktigt skönt.

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback