it's raining men


Datum: 2008-07-07 Tid: 12:03:37



Godmorgon godmorgon.

Nu sitter jag här, trött som tusan, jag äter hallonkräm ochh väntar på att Linda ska komma. Jag tror det börjar bli dags snart att kunna gå till frisören själv. Känns som att det är ganska nödväntigt, så slipper jag dra med en kompis varje gång, fast det är iof trevligt det med.
Nu är det då dags för klippning, jag vill inte egentligen, men med tanke på att mina toppar är grymt slitna så har jag inte så mycket val. Plus att jag lovat mamma att klippa bort de slitna topparna mot att hon betalar klippning+färgning. Jag ser däremot fram emot färgningen, uppklippningen och klippa luggen, men längden vill jag helst inte ta någonting alls på!

Idag skippar jag nog fikat med Linda i klosterparken och det beror på det "fina" sommarvädret vi har nu. Regn, regn och mera regn. Vart är sommaren på väg? Jag minns då jag var yngre, då var det alltid fint på sommrarna, vissa dagar bättre än andra. Men nu har halva sommaren gått och vi har haft två eller tre riktigt sommriga dagar.  Usch!

Nej nu ska jag äta upp min kräm, och stressa Linda lite. Jag tycker att alla som läser det här ska hålla tummarna på bättre väder resten av sommaren, så man kan bli lite brun.

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback