i'm back


Datum: 2008-07-15 Tid: 23:48:39


Det blev inte så långt uppehåll från bloggen, men när jag ändå sitter här nu så kan jag lika gärna skriva några rader. Jag har dock inte så mycket att berätta, har ju inte hänt så mycket speciellt på sistonde. Jag spenderade några nätter hos min syster, sen en natt hos feda och efter det har jag mest chillat, träffat folk osv.

Jag har hunnit med att inrett våran balkong för någon dag sen. Resultatet blev ett grönt och svart tema, det saknas några detaljer fortfarande, men den är i stort sett klar. Jag vart hyfsat nöjd med resultatet, men jag hade hoppats på bättre om jag ska vara ärlig.

Imorgon ska jag försöka börja med dagens låt igen, och så måste jag ju utse förra veckans favorit.

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback