helt stört. :s


Datum: 2008-07-04 Tid: 15:30:13

okej. nu är jag riktigt rädd.
linette ringde mig nyss och frågade vad jag höll på med? själv fattade jag ingenting. men hon har tydligen fått ett sms från mig (eller ja, mitt nummer) där det stog typ "nej han var här nyss, men drog precis, jag kan hälsa" hon hade såklart inte förstått nånting så till svar skrev hon "va? vad menar du?".
efter en stund fick hon ett till sms.. på det stog det "who's speaking?"
eftersom att hon trodde det var jag så skrev hon "nenne, såklart".. och till svar på det fick hon "ladi" (?).
asså det här är sjukt skumt. är det möjligt att sno någons nummer tror ni? det verkar iallafall som att det har hänt mig.
så ni som nu har mitt nummer, om ni råkar få nått galet, eller konstigt sms av mig, snälla, säg till då! Det bästa skulle va om ni kunde ringa upp och berätta det för mig.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback