dagens låt; 8/7


Datum: 2008-07-09 Tid: 01:30:51


Martin Svensson - Du är så (yeah yeah, wow wow)

Jag hade nästan glömt den här låten om jag ska vara ärlig. Det här var en av mina favoritlåtar när jag var liten och Martin var en av mina favoritartiser. Jag har hur många minnen som helst när står framför spegeln med en borste i handen nynnandes "Yeah yeah, wow wow, osv"
Det är väl iförsej inte så konstigt, för jag måste faktiskt erkänna att jag fortfarande tycker att låten är riktigt skön. Nu är det också premiär för orginalvideon till en låt här på bloggen, har ju inte lyckats hitta någon förut. En annan låt jag gillar starkt med Martin Svensson är fiskar som viskar. Känns som att det kommer bli en hel del nötande av Martin Svensson ett tag framöver.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback