Back on track


Datum: 2008-07-25 Tid: 20:03:48

Sådär ja, nu mår jag prima. Orken till att skriva är tillbaka och likaså jag. Har dock inte så mycket speciellt att berätta, men jag gör som vanligt så gott jag kan.

Äntligen är sommarvärmen här! Behöver jag ens nämna att den varit grymt efterlängtad? Jag tror att den största delen av er håller med? Men vad vet jag? Det här är alltså en perfekt anledning till att kommentera, vilket jag tycker ni är väldigt dåliga på, och har vart det i stort sett alltid. Fast när jag tänker efter så kan jag ju inte precis säga att jag tror att jag har så väldigt många läsare, men någon trevlig prick hoppas jag läser min blogg. Ännu ett tillfälle att kommentera.

Igår hade jag precis blivit fullt frisk (eller till stor del) och skulle därför ta det ganska så lungt under dagen. Ville dock inte bara ligga hemma och häcka så jag, Mamma och hennes man Anders åkte iväg till Stockholm. Fanns ingen ork att åka in till stan däremot, men en sväng till Skärholmens Shopping-Galleria blev det. Det var mysigt, hade dock inte så mycket pengar, men två hood tröjor från Bik-Bok fick allt följa med hem! På kvällen tog jag en promenade med Elin, min syster's hund Baby och min syster's kompis hund Gonzo. Var riktigt trevligt och jag och Elin hade en hel del att prata om satt.

Klockan halv 11 imorse åkte jag och Elin ut till koffsan en stund. Vi solade, badade och tog det allmänt chill bara. Skickade några sms till Eniro med dumma frågor, och skrattade sedan gott åt det minst lika dumma svaren. Höhö. Stannade inte i koffsan speciellt länge, tror att vi var hemma igen runt halv två.
Nyduschad och klar drog jag ut runt 3 och mötte Elin igen, vi cyklade iväg en sväng till motorstadion och tog kort när Elin's storebror och hans vänner åkte gokart. Det var väldigt varmt att stå där, dum som jag är hade jag ju tagit en tjocktröja, när det var nästan 40 grader varmt i solen, så i och för sig så får jag ju skylla mig själv lite. Haha.
Har inte hänt så mycket mer idag, var hos Elin en stund, och smidde lite planer. Mer än så kan jag dock inte säga. Men det kommer bli nice om det blir som vi hoppats på. Höhö.

Imorgon blir det troligen Grönan med Elin och titta på sommarkrysset, eller hon lär antagligen bara ha ögonen för Danny. Ni som känner henne vet vad jag pratar om.. Haha! :'D Var mer än ett år sen jag var på Grönan sist så det kommer nog bli riktigt roligt, fast var dock lite roligare när man var liten tror jag. Eller ja, några år yngre iaf. Men det är ju iförsej mig och Elin vi pratar om, så roligt blir det nog hur som helst.

Nu sitter jag och väntar på att ungen ska komma så ska vi fixa lite grejer som sedan ska sättas upp lite överallt. Berättar antagligen mer om det går bra för oss med det vi planerat. Men håll tummarna iallafall!

J.
Kommentarer
Postat av: Elin

haha åh :'D janina du är den bästa!

tok, du har fel! jag kommer bara ha ögonen för dig, som alltid ;D men vi kmr ha skojskojskoooj <3

2008-07-25 @ 22:04:15
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback