I'm crazy about you.


Datum: 2008-12-23 Tid: 01:42:33

Kom hem från favoriten för två timmar sen ungefär. Kändes inte okej att säga hejdå, eftersom jag ska åka tidigt imorn bitti. Jag ska iofs bara vara borta några dagar, men det känns som om jag ska vara borta as länge.. Varför vet jag inte.
Funderar på om jag ska ta och se den där filmen nu, som jag pratade om igår. Reine och mimmi i fjällen alltså. Blev inte av att jag såg den igår, så ska väl göra ett nytt försök ikväll. Måste skriva en massa rim också, så får väl göra det samtidigt.

Om 5 timmar är jag på väg dårå. Börjar längta riktigt mycket nu. Det är ju trots allt en massa snö där uppe, och så får jag träffa syster min och hennes hund, så det funkar nog. Hoppas bara jag har mottagning på mobilen. Eftersom det är mitt ute i ingenstans dit jag ska, så kan jag ju inte vara säker. Får hålla tummarna på det iallfall. Några inlägg här blir det inte, eftersom att internet kan jag ju glömma. Det får bli när jag kommer hem istället helt enkelt.
Har inte vart med kexet på flera dagar förresten, och då äre illa. Så när jag kommer hem så är det ett måste!
Den 28e eller 29e blir det Stockholm eller västerås med Linette, och efter det så äre nyår. Puss på det! :*

Nej nu måste jag verkligen börja rimma, och så ska jag ju se film också.
God jul sötnosar!
J.
Kommentarer
Postat av: Elin

Riktigt illa :(

2008-12-23 @ 10:56:17
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback