Life goes on.


Datum: 2008-12-11 Tid: 00:35:04

         

Jag har inte haft tid att skriva nånting idag. Men det kanske inte är speciellt förvånande? Det har ju börjat bli som en vana nu när våra lärare bestämt sig för att de ska tortera oss med läxor och prov. Speciellt nu den sista veckan, den har verkligen varit värst. Jag har precis spenderat de 3 senaste timmarna med en bokrecension som ska in imorgon. Inte nog med det så har jag en läsförståelse som väntar. Det säger ju ganksa mycket faktiskt....

Imorgon väntar en heldag med lucia. Först blir det träning hela dagen och sen på kvällen gäller det. Jag är fett nervös, men det är nog inget mot vad jag kommer vara imorgon ärligt talat.

Men aja, klockan börjar bli för mycket. Måste ju vara pigg så jag orkar sjunga imorgon.
Godnatt.

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback