Someday we're gonna break free from these chains.


Datum: 2008-12-26 Tid: 22:47:31

I'm back. Kom egentligen igår, men jag hade varken lust eller ork till datan då, så någon blogg blev det inte heller.
Julen i Sundsvall blev supermysig och kul hade vi. På julafton körde jag skoter och sen så firade vi kvällen hemma hos min systers sambos föräldrar. Himla söta var dom. :)
När jag väl var hemma igår så tog jag en promenad med Elin. Var ett tag sen jag var med henne, så det var efterlängtat. :)

Imorse vaknade jag upp bredvid favoriten, men eftersom han skulle iväg och köpa skidor på en gång så somnade jag om på soffan ett tag. Gjorde ett försök att städa när jag vaknade, men med brist på ork så kom jag inte så långt med det. Min bror och hans syster kom runt 14 och sen dess har jag umgåtts med familjen, ätit julmat och öppnat julklappar. Fick en ny mobil, och ni som sett min förra vet ju att det var ganska så välbehövt.

Men nej, känner ingen inspiration alls till att skriva, så det här inlägget lär ha blivit urtråkigt. Nu ska jag vara lite social igen, sen sova hyfsat tidigt. Morgondagen bjuder på mellandagsrea i västerås med Elin. Puss på det.
Godnatt!
J.
Kommentarer
Postat av: josse

ja verkligen. okejokej :) låter skönt! jo bara bra, :D

2008-12-29 @ 16:08:51
URL: http://jossewest.blogg.se/
Postat av: josse

yes! :) ohja, middag och så fest. :) skälv?

2008-12-30 @ 22:47:10
URL: http://jossewest.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback