It's a long way down when your hopes are high as mountains.


Datum: 2008-12-17 Tid: 23:24:54



Hellu.
Nu är det bara 7 dagar kvar till julafton då, och gissa om jag längtar? Även fast det kanske inte blir som vanligt i år så får jag hålla tummarna att julafton blir bra ändå. Om jag inte redan nämnt det så firar ju jag och familjen jul utanför sundsvall hos syster min. Ser faktiskt fram emot det en hel del ändå, även fast jag har varit lite tveksam till det. Men med tanke på att det är jätte mycket snö där, och att jag inte träffat min syster på ett tag så blir det nog mysigt. Jag åker hur som helst den 23e och kommer hem den 25e.. :)

Idag iallafall så har jag inte gjort så speciellt mycket. Var och såg någon film på joar med alla 8or och 9or i våran skola. Filmen handlade om andra världskriget och var si så där 4 timmar lång. Det kan nog ha varit de hemskaste jag sett på länge ärligt talat. Schindlers list hette filmen, så ni som har sett den förstår nu vad jag menar. Jag var nära till tårar flera gånger under filmen, och efter så var jag väl inte sådär jätte glad..
Har inte haft så mycket annat för mig idag. Fick inte träna eftersom jag haft ont i halsen och varit hängig hela veckan. Så hade jag feber också, så stod över helt enkelt.
N kom hit ett tag och gjorde mig sällskap. Jag satt och nörda mig ett tag på nåt spel på hans mobil som jag förövrigt kom 1a på highscore-listan på. Höhö. Efter ett tag kom Johanna, Julia och johannas grabb hit och hälsade på. Blev lite flum där ett tag innan dom drog vidare.

Nu funderar jag på att gå och lägga mig. Jag är så sjukt trött.
Imorgon väntar troligtvis en förmiddag med singstar eller pyssel, kareokelunch och en eftermiddag med bowling. Det ser jag fram emot kan jag lova. Nu väntar sängen som sagt. Sov gott. Puss!
J.
Kommentarer
Postat av: Elin

Tack Smulan, dina poäng var åxå bra <3

2008-12-20 @ 22:57:57
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback