It's all displayed for you.


Datum: 2008-12-05 Tid: 16:15:36

Hej.
Jag är inte så bra på att skriva på veckorna som ni kanske märkt, men med brist på tid och för mycket skola så hinner jag helt enkelt inte. Tack och lov så är det jullov snart och då ska jag börja uppdatera flitigt igen.

Äntligen helg! Den har varit galet efterlängtad. Även fast helgens planer har ändrats lite så ser det väldigt lovande ut.
Ikväll blir det bara lugnt här hemma, ska fixa lite saker och sen blir det så att jag somnar ganska tidigt.
Imorgon är det alliansmatch mot Fanna-U (om jag förstått det rätt). Jag är grymt taggad, men samtidigt sjukt nervös. Ni får helt enkelt hålla tummarna för mig tycker jag.
Imornkväll så skulle jag och Linda egentligen åkt till Örsundsbro, men efter några omständigheter så blev det ändrat och vi spenderar istället kvällen hemma hos frida med henne, Josefin, Linette och Madeleine. Alla vi tjejer samlade igen alltså. Det känns ärligt som år och dar sen, så det ska bli riktigt kul! Förmodligen så sover jag hemma hos Linda sen också.

Nu ska jag lägga mig i sängen ett tag hade jag tänkt och sova några timmar innan mamma kommer hem.
Puss så länge.

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback