For all the good times.


Datum: 2008-12-13 Tid: 23:33:05



Hellu.
Har inte blivit så mycket inlägg senaste tiden. Men det är väl som vanligt alltså.
Just nu sitter jag och Linda och häckar här framför datan. Jag har just lagt ut i stort sett alla bilder från lucia tåget på min bilddagbok. Det blev väl si så där 63 st.
Lucian blev iallafall sjukt lyckad till slut, och kommer ärligt talat sakna de as mycket nu när det är över. Jag har ju trots allt längtat till det ända sen 6an. Jag får väl nöja mig med att jag har cabarén att se fram emot. Alltid något ju.

Helgen har varit riktigt mys och dagen har spenderats i Stockholm med Elin. Åkte dit redan vid 9 imorse och kom hem runt 5. Blev lite inhandlande av julklappar, kläder till julafton osv. Riktigt trevligt, även fast jag och Elin var lite lost där ett tag.
När vi väntade på tåget hem stötte vi på en as lömsk gubbe som påminner om han i "midnight meat train", för er som sett den. As läskig var han, och så stirrade han ju som en jag vet inte vad... Inte okej alls.

Hur som helst så har kvällen bjudit på promenad och filmtittande med Linda. Blir en till film alldeles strax ska bara fixa popcorn och sour-cream dip först. Imorgon blir det mysdag iallafall, och sen är det sista veckan i skolan. Skönt det!
Men nu ska jag vara social. Puss! :*

J.
Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker inte vi var så lost :)

2008-12-14 @ 10:53:41
URL: http://elinbyelin.blogg.se/
Postat av: Elin

sV: SSSSSSSSCH de va vi inte alls ;)



Taaanks :)

2008-12-14 @ 13:27:51
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback