Don't make me change my mind.


Datum: 2008-12-08 Tid: 15:10:48


Hellu.
Kom hem från skolan för nån timme sen. Gick hem lite tidigare idag då jag inte mådde speciellt bra, och så gjorde vi knappt någonting heller.
Luciaträningen idag var katastrof, och jag hoppas verkligen att det blir bättre till på torsdag, annars kommer jag skämmas ihjäl. Får se till att nöta in alla låter de närmsta dagarna, men det värsta är att jag har så himla mycket plugg så det kommer knappt finnas tid för det. Inte okej alls!
Just nu sitter jag och väntar på att en film ska bli klar, och ska snart börja skriva på min spanska uppsats också. Känns som det är ganska mycket press på att uppsatsen ska bli bra med tanke på att den avgör största delen av mitt betyg i spanska enligt min lärare. Så någon som är bra på spanska kan ju mer än gärna få hjälpa till:)?

Nej nu ska jag nog ta mig en kopp te och börja med skolarbetet. Jag kanske ska hälsa på min pappa lite senare. Det var ju ett tag sen.. och då kanske jag får lite hjälp med matten också.
Som sagt, nu måste jag lämna datan. Puss!

J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback