År 2008.


Datum: 2008-12-30 Tid: 22:59:20

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jahadu! Det blev en hel del sådant.
Höll du några av dina nyårslöften? Jag tror inte jag hade något nyårslöfte förra året. Hade godislöfte däremot under nyår som jag bröt efter 8 månader, men som jag fullföljt nu ett tag efter, och det tar slut tillsammans med det här året.
Blev någon av dina vänner förälder i år? Nope.
Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov. Men däremot några nära vänner/släktingar till personer som står mig nära. :/
Vilka länder besökte du? England.
Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009? Jo. Det måste jag ju erkänna att det finns. Men jag har känslan av att 2009 kommer bli mitt år så.. ;)
Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? Oj. Svårt att bara välja ett datum. Men Förra nyår, Midsommar, Norrland och Powermeet är ju ganska så svårslaget ändå.
Vad var din största framgång 2009? Jag har förändrats en hel del som person. Jag har blivit starkare, fått mer tro på mig själv och jag vet nu vilka personer som verkligen är äkta vänner, no matter what.
Största misstaget?. Måste ha varit då jag har litat på folk för lätt och fått tagit det smällar som de gav.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Nja. Skadat mig har jag gjort en hel del när jag spelat fotboll, men inget allvarligt. Låg på sjukhus nån natt i sommras för problem med magen, men mer än så har det inte blivit. Det är jag glad för.
Vad spenderade du mest pengar på? Till att fylla på mobilen tror jag. Eller kläder.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Om det gjorde. Finns sjukt mycket saker och sjukt många personer som gjorde mig riktigt glad, det är jag tacksam för kan jag lova.
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008? Ärligt talat, så vet jag faktiskt inte.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? När jag väl var ledsen, så var jag nog ledsnare. Men i helhet så har jag varit sjukt mycket gladare än förut! :)
Vad önskar du att du gjort mer? Jag vet faktiskt inte. Jag är väl i stort sett ganska så nöjd ändå.
Vad önskar du att du gjort mindre? Litat på folk som jag inte borde litat på.
Hur tillbringade du julen? I Sundsvall hos min syster och hennes sambos släkt. Det bjöds på skoteråkning, massa god julmat, julklappsutdelning och en hel del annat. Mysigt var det!
Blev du kär i år? Ja. Jag blev ju det.
Favoritprogram på tv? Andra Avenyn helt klart!
Bästa boken du läste i år? Jadu.. Det har jag ingen aning om.
Något du önskade dig och fick? I år har jag nog fått det mesta jag vill.
Något du önskade dig men inte fick? Inget som jag kommer på just nu tror jag.
Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Kom hem från Gotland, och firade den med familjen.
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ja.. Det finns ju en hel del faktiskt. Men det ska jag se till att ordna så det kommer nästa år kan jag lova ;)
Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Den har förändrats väldigt mycket. Nu i slutet har jag vart mig själv bara. Och det har nog märkts på både ytan och min personlighet tror jag.
Vad fick dig att må bra? Det fanns en del saker, men framförallt de närmsta vännerna som jag kunde skratta med, gråta med och bara vara mig själv med helt enkelt , och min familj som jag haft en del motgångar med men som jag ändå alltid kunnat vända mig till när jag behövt.
Vem saknade du? Min pappa.
De bästa nya människorna du träffade? Oj. Jag har träffat mycket folk som jag verkligen tyckt om. Så det är näst intill omöjligt att välja.
Årets film? Måste nog vart Sex and the city filmen eller Mamma Mia. Dom var riktigt bra.
Årets sötaste? Björn Gustavsson.
Årets hetaste? Han var stekhet.. :*
Årets största kärlek? Jason Mraz är kärlek!
Årets besvikelse? Dom vet antagligen vilka de är..
Årets bästa? Folket for sure.
Årets snällaste? Matias Halonen, utan tvekan.
Årets fest? Omöjligt att bara välja en.

År 2008 sammanfattat i bilder finns på min bilddagbok.
Kommentarer
Postat av: Juhaa

Jag vet en låt, RULLA FRAM med fronda! våran låt ju :'D <3

2008-12-31 @ 00:03:51

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback