Ett tidsfördriv. Du vet.


Datum: 2008-08-15 Tid: 22:41:17

Min hjärna är tom, men ändå tvingar jag mig själv till att skriva, envis som jag är. Jag menar när jag ändå sitter här, så kan jag ju lika gärna lämna några rader på bloggen, även fast jag egentligen inte har någonting att säga. 
Så här sitter jag som sagt och tänker så det knakar med Regina Spektor's låt Fidelity susandes från högtalarna. På ett sätt är det faktiskt riktigt illa, med tanke på att jag är ungefär den enda människa just nu som inte är ute. Och det tack vare min feber och magvärk. Men å andra sidan är det faktiskt riktigt mysigt att sitta här i mörkret, helt ensam, med musiken.
 
Förresten, jag ljög tidigare. Min hjärna är inte tom.. Tvärtom, den är full, med tankar om ja, allting faktiskt. Ändå kommer jag inte på någonting vettigt att skriva. Så kan väl säga att det är de min hjärna är tom på just nu. Vettiga saker alltså.

Jag förstår faktiskt inte själv varför jag inte går och lägger mig. Jag är sjukt trött, känns som att mina ögonlock väger mer än 1 ton, och huvudvärken dunkar i huvudet. Det finns faktiskt ingenting som lockar så mycket just nu, som att krypa ner under täcket med mp3'n i högsta hugg! ..Eller jo, det vore ju iofs tanken på att slippa göra det ensam, det lockar lite mer faktiskt. Hur som helst så känner jag att orken till det är någon helt annanstans, därför stannar jag här istället.

På tal om mp3.. Jag hade tänkt att uppdatera min med lite nya låtar så här inför skolstarten, så ni får mer än gärna slänga in en kommentar med låt-tips åt mig, ju fler desto bättre, skulle vara urgulligt :)

Det är sjukt hur mycket man kan sakna folk ibland. Nästan så det gör ont. Det gör jag nu, jag saknar ett antal personer faktiskt. För det mestadels vänner som jag inte träffat på riktigt länge, dock också folk som stått mig nära, men som på den senaste tiden bara glidit mer och mer ifrån. Hur som helst så vet nog dessa personer vilka de är, eller ja, iallafall dom flesta. Dom som behöver veta det vet, och det är ju huvudsaken.

Men nej, nu gott folk (och ja, jag har nu fått reda på att jag har fler än en läsare, ett fåtal, men ändå fler, så nu kan jag officiellt säga folk till er, hihi) ska jag ta och lägga mig i sängen istället. Frestelsen är för stor att motstå, så jag får helt enkelt tacka för mig och hoppas på att inte inlägget vart för tråkigt, jag fick ju trots allt ihop en hel del saker ändå. Intressant eller ointressant, det kvittar, det är ju iallafall någonting att läsa för er som kanske letar efter ett tidsfördriv.
Det blir absolut kanske (det har jag fått från titeln på filmen "definitely maby") ett inlägg imorgon. Jag lovar att försöka se till att det blir det iallafall. Tills dess får ni ha det gött (Har jag berättat att jag är ett fan av både skånska och göteborska? Speciellt när killar pratar det.). Godnatt från mig. Puss!

J.

Hann ju med en hel del "faktiskt", och lite onödig fakta här i slutet också, det gjorde säkert inlägget så mycket roligare, osv. Huhu!

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

Hehe. Varför kollar du inte bara statistiken så ser du ju iaf hur många som kollar din blogg varje dag?

2008-08-16 @ 00:26:28
URL: http://snaadrsn.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback