Söndag-natt.


Datum: 2008-08-18 Tid: 00:48:52

Matchen mot Nordia slutade 4-0 till oss. Härligt spelat tjejer! Kan vart det äckligaste vädret att spela i - spöregn och lerigt, men jag är en kämpe osv, huhu! Kan ju inte precis påstå att jag var den renaste av oss efter matchen, med tanke på att det alltid ska vara stora lergropar precis vid mål, där folk förväntar att jag ska slänga mig, och ja, dum som jag är gör jag det också. Får ju iofs skylla mig själv, mitt val att bli målvakt i första taget satt. Men det är kul satt, det är ju huvudsaken :)

Nu sitter jag och försöker vara social mot Linda samtidigt som jag skriver här. Har hunnit med att färga hennes hår under kvällen. Vi sitter för tillfället och väntar på att det ska torka. Det är hyfsat torrt nu, och kan ju inte precis säga att jag borde satsa på ett jobb som innehåller hårfärgning när jag växer upp. Som det ser ut nu så ser det en aning fläckigt ut där bak. Men håller tummarna på att det är antingen tack vare ljuset eller att inte hela håret har torkat. Får kolla igen imorgon, eller inatt. Kommer för och efter bilder sen också. Tycker lite synd om Linda just nu. Jag är ju inte speciellt orolig över resultatet måste jag säga, jag sitter mest och skrattar, men hon ser  lite mer bekymrad ut faktiskt. Men blir det fläckigt osv får kvinnan skylla sig själv. Jag varnade henne innan att jag bara färgat håret på någon en gång förut. Så jag är inte precis van. Men håller tummarna för henne och hennes hår ändå! :)

Tänkte att jag skulle lägga ut lite bilder från kvällen igår som jag lovat. Blir dock inte så många eftersom ingen av oss var precis så villiga att vara med på bild igår. Men några random bilder blir det allt. Och ja, bilderna bjuder jag på, så jag hoppas inte på några klagomål, huhu! ;d

         
( Nej vi är inte sådär glansiga i ansiktet. Det kallas ansiktsmask, du vet! :} )
Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHA PÅ BILDERNA xD lcyka till linda :D

2008-08-18 @ 10:43:41
URL: http://elinbyelin.blogg.se/
Postat av: Linda

Det blev faktiskt inte fläckigt ;)

2008-08-18 @ 12:17:42
URL: http://lindaeeriksson.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback