Though a home is on the surface, she is still a universe.


Datum: 2008-08-31 Tid: 22:11:59



Bilden bjuder jag på.  ;)

HAHA på den här dagen! Verkligen ingenting har gått som jag vill, men kan faktiskt inte annat än att skratta åt det. Börjar vänja mig vid otur nu faktiskt.
Det började med att vi efter ca två timmars bilresa tappade bort oss i Hallstavik och inte hittade planen. Efter att Johanna frågat ungefär halva stans befolkning efter vägen så hittade vi fram till slut, ca en kvart innan matchstart. Någon uppvärmning hann vi knappt med, så var inte ett dugg taggad. Vi började matchen med att Hellberg blev skadad och där försvann en av våra två avbytare i första halvlek. Ca två minuter senare skadades Boba och blev utburen på bår från planen, där försvann vår sista avbytare. Bra början. (Y) Vi kom aldrig in i något speciellt spel, vet knappt om det var fotboll vi spelade där ute. Hade några bra anfall, vi lyckades få in 1 mål, medans motståndarna gjorde 3. Andra halvlek var inte mycket bättre den. Jag tror inte jag spelat så här dåligt en enda gång på de senaste två åren. Och då äre illa. Inte nog med det så var det en Upplandstränare där. När dom för en gångs skull är och tittar gör jag min sämsta match på hur länge som helst. Lyckat tycker jag. :| Matchen slutade 3-1.

Resan hem gick lite bättre än dit, med tanke på att vi faktiskt hittade den här gången. Elin pluggade, Johanna sov, men jag och Linn satt och asgarvade. Vad vi skrattade åt vet jag inte, från början var det iofs åt GPS:en som pratade, men efter det har jag ingen aning om vad vi skrattade åt, men roligt var det. Haha! Försökte sova ett tag men med Johanna's stenhårda huvud som kudde var det inte det lättaste. Det slutade med att jag satt och lyssnade på massa låtar från förra sommaren och gjorde allt för att inte bli åksjuk.

Har inte hunnit med så mycket mer under dagen, eller jag har väl bara suttit här och häckat sen jag kom hem. Nu ska jag ta och fixa lite grejer inför imorn, skriva lite på Svenska uppgift, sen sova.
Imorgon blir det skola, och som sagt skolfoto. Träning på kvällen, men med tanke hur det gick idag har jag faktiskt ingen lust alls, men det är bara stå ut. Huhu.

Just ja, min bror kom hem från Paris idag. Dom hade vart i eifeltornet, på eurodisney, och massa annat. Gissa om jag är avundsjuk! :o Fick kanske sötaste presenten, som plåster på såren, höhö. En liten Nasse-magnet som dom hade köpt nånstans inne på eurodisney. Den kommer från och med nu att pryda min whiteboard, fint va? :)

Kommentarer
Postat av: Elin

ojojoj vad ja plugga janina, du me kollen här eller? ;)

2008-09-01 @ 21:32:01
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback