Söndag 17/8.


Datum: 2008-08-17 Tid: 14:23:54



Godmorgon. Eller godmiddag kanske låter bättre. Hur som helst.. Kvällen igår blev riktigt lyckad, lagade tacos, såg film o hade det trevligt. Så tack för det Elin. :)

Nu sitter jag och småpratar med syster min och lyssnar på Jason Mraz. Har fått världens största skavsår på min fot. Eller det känns så iaf, så tyck synd om mig tack! :o Ska iväg till Grillby senare och spela match mot Nördia. Återkommer med resultat. Höhö.

Jag önskar att man skulle kunna spola fram tiden, för det är as mycket grejer jag ser fram emot just nu. Och orken till att vänta är ju inte precis på topp. Om två veckor tar jag hål i naveln, men egentligen vill jag göra det nu, nu, nu! Jag och Elin gick på i stort sett varenda smyckes affär i västerås igår för att kolla på fina navelsmycken (utan större lycka dock). Det enda dåliga är väl att jag inte kan stå i mål på två månader efter det, jag menar, det kanske inte är det smartaste när det är nygjort. Åh, längtar satan! :o

Nej nu ska jag ta och fixa lite grejer, sen packa inför matchen, innan det bär av till Grillby. Wish me luck! :)

J.
Kommentarer
Postat av: Elin

vaaaassegooo å tack själv :*

2008-08-17 @ 21:30:34
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback