Fredag.


Datum: 2008-08-15 Tid: 17:01:12



Hallå. Hann inte med att skriva någonting igår, eftersom jag var i västerås i stort sett hela dagen, och natten spenderades hemma hos systeryster. Iofs så fanns det inte så mycket att berätta, så det kvittar väl antagligen.
Ikväll skulle jag egenltligen spelat match (som utespelare) med damlagets b-lag. Men vaknade med halsont och huvudvärk imorse, så blir nog bara att vila idag. Mamma har köpt piggelin åt mig, så jag har tänkt att spendera kvällen i soffan med isglass och halstabletter, för att bli frisk så snabbt som möjligt.

Imorgon åker jag till västerås en stund på dagen med Elin, sen spenderas kvällen hemma hos henne. Blir nog mycket trevligt, som alltid. Ska försöka hinna med att kolla på några fina navelsmycken imorgon också eftersom jag planerar att ta hål i naveln i början av september. Vet fortfarande inte riktigt vart någonstans jag ska göra det, men det lutar mot nåt ställe i uppsala. Problemet är bara att pengarna till resan dit saknas, så skulle bli glad om någon vet något bra ställe här i Enköping eller Västerås istället. Bara att höra av er! :)

Känner själv på mig att det här inlägget inte alls blev bla skrivet, men jag är trött och har ingen lust alls till att skriva egentligen, så det kan inte hjälpas. Det får duga för idag. Nu ska jag krypa ner i soffan igen och kolla om det är något bra på tv. Mobilen kommer ligga bredvid mig så hoppas på något sms som gör mig på bättre humör :) Puss.

J.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback